Ular Di YouTube

Buffering, loading, lembab'ing', siput'ing', dan yang sewaktu dengannya memang tidak boleh lari dengan pengguna berukband atau nama saintifiknya broadband. Lagi2 kalau berdepan dengan situasi dimana kawasan itu berada di area2 yang agak hulu. Memang sangat lembab'ing'.

Disebabkan aku ini seorang adventure yang selalu meneroka tempat yang tidak diteroka. Aku mengetahui sesuatu yang aku yakin tak ramai lagi yang tahu. Kalau dah tahu jugak, buat2 tak tahu lah erh. SNAKE LIVE ON YOUTUBE, only available time buffering, loading, lembab'ing' dan siput'ing'.
Hendak tahu caranya? Mari sini aku tunjukkan :) Aku ambil video kekasih muda aku iaitu video Maria Aragon dan ini contohnya.


Nampakkan icon itu? Itulah tanda yang agak annoying dan agak tensi kalau melihatnya. Same goes here. Aku pantang betul nampak icon tue. Rasa nak baling lappy pun ada. Tapi jangan risau! Snake live on YouTube ada! Selepas nampak jek icon tersebut, dengan segera click button up, down, left and right seperti yang berada dibawah.


Selepas itu, voalaa! Mainlah game SNAKE itu sampai video yang anda nak lihat itu sampai habis. Sampai itu sahaja pembelajaran kita pada hari ini ya adik2. Selamat mencuba.
Share it to others.


2 comments: