La Decollette, Bra Elak Kedutan?

La Decollette keluaran S&M yang dikatakan mampu untuk mengelakkan kedutan di payudara kaum hawa. Adakah? Erkkk? Phewww? Phewitt? Walao? Wat The Friskies?

Bra tersebut juga mempunyai harga yang agak mahallah juga hingga mencecah $70 bersamaan dengan 300 Ringgit Malaysia. Berikut adalah keterangan produk tersebut.

"Pada malam hari, La Decollette akan berfungsi sangat efektif. Ini kerana dengan bra khusus ini, payudara anda kurang 'tertekan' dan bebas pada kedudukannya sehingga tidak meninggalkan kesan kedutan menegak yang berlaku, malah belahan dada anda akan tetap halus. Setelah menggunakan selama 1 malam anda akan dapat melihat perbezaannya, selepas 5 hingga 7 malam anda akan kagum dengan hasilnya yang menakjubkan"

Menakjubkan? Memanglah menakjubkan kalau dah timbul sana sini. Terima kasih kerana memberi Peluang sekali lagi untuk kaum Adam untuk mencuci mata dengan selesa dan seronoknya. Bagi pendapat aku, design yang ini dan design yang official yang selalu terdapat di pasaran, sebagai engineer yang berjaya, aku merasakan yang design lama lagi agak selamat dan tidak menonjol sangat daripada design baru. Aku pun tak tahu nak cakap apa lagi. Macam mana pula dengan pendapat korang?

By the way, inilah bra yang kita tunggu-tunggukan.

HilangLah sangat kedutan itukan? hehe. Siapa jek pun yang hendak tengok kedutan dalam tu?



6 comments:

  1. assalam.. laa.. bra mcm ni plak dh.. mcm2 btol

    ReplyDelete
  2. Salam, taw takpe. Semua idea2 barat nie kadang2 ada yang pelik sebab dah banyak sangat menciplak idea orang kan :D

    ReplyDelete
  3. worthless effort. tua nanti loyot juga.

    ReplyDelete
  4. org barat memang dah kehabisan idea..alih-alih,, dia reka idea yang tersangat la bodoh....eeiii,,memalukan betul..kasi dosa percuma je kat kaum adam

    ReplyDelete
  5. eh... bukan ke pakai bra nak tutup puting tu kasi x nak terjojol?

    ......ini gangguan seksual terhadap kaum lelaki!

    ReplyDelete
  6. cmni rm300? baek x yah beli..

    haha~

    ReplyDelete