Geng PRENG Malaysia

Susah nak cari video prank Malaysia nie sebenarnya sebab biasalah, prank memerlukan hati yang kental seperti batu ataupun diamond.

Sedang2 videowalking terjumpa channel yang membuat prank & ada 2 sahaja video prank yang dibuat oleh sekumpulan brotherhood and memberhood tersebut. Click here to visit their channel.

 Tapi aku paling suka time diorang memprank akak mcD yang menjaga kaunter drive-thru. Dah lah comel akak tue. Nasib baik akak itu cool jek. Kalau tak aku rasa memang dah bercalar dah Naza Forte beliau.

Apa-apa pun, not bad lah prank mereka nie semua. Tak melampau sangat dan cukup sekadar nak buat orang terkejut dan senggama minda dikala pagi yang sepi itu :D keep it up on de next preng (prank) guyss. Nak prank boleh tapi jangan melampauuu, renung2kan


Tapi improvelah sikit tempat. Janganlah asyik buat dekat mcD jek. McD tempat aku selalu lepak kot. Kalau aku kena prank dengan korang memang aku lepuk jek

0 comments:

Post a Comment