Klon Justin Bieber

Junior

Ini Justin Bieber punya junior. Dulu masa dekat asrama dulu Justin Bieber selalu suruh budak nie buat magee dan tapau makanan dekat Dewan Makan or beli makanan kat kantin untuk Justin Bieber. Kejamkan JB nie? (sila jangan percaya)

Nama budak comel ini ialah Ronan Parke. Lahir pada 8 August 1998, biasalah orang yang lahir bulan Ogos ini ada banyak bakat taw uhuk uhukkk. Terkenal dengan rancangan realiti iaitu Britain's Got Talent 2011. Bayangkan umur sekecil ini, baru 12 tahun dah nak berkarier dan bekerja. Harap2 dia tabahlah dan ibubapa dia tak menyesal dengan jalan yang mereka tetapkan.





Senior

Yang ini pulak senior Justin Bieber dan masa dekat asrama dulu dia selalu suruh Justin Bieber masak Sup Campbell untuk dia. Oleh sebab Justin Bieber bengang, setiap kali buat sup Justin Bieber campur air paip dan air liur sekali. Bila Justin Bieber jadi senior pulak, dia buli adik junior yang kat atas sekali tue (sila jangan percaya untuk kali kedua)

Kepada perempuan2 yang membaca dan cair dengan gambar senior diatas ini, sudah2 lah. Janganlah jadi lesbian. ya, dia seorang wanita. Namanya Dani Shay dan lahir pada tahun 1989. Bulan berapa tak tahu sebab tak jumpa pulak biodata dia. Mula terkenal sebab paras rupa yang sebijik tak tumpah air coca cola atas meja mak nokss macam Justin Bieber dan kerana menyertai America's Got Talent.



6 comments:

  1. aku xminat JB,.tp minat pmpuan yg cm dia ni.,heheh~

    ReplyDelete
  2. Hahaha aku layan biasa2 jek lah lagu dia coz lagu dia not bad jugak plus die act gempak coz reti main gitar n pro drum pro tyme budak kecik lagi kan cuma macam kerek2 jek lah n agak bias layan orang act hehehe :D *peacee :D

    Semua pun aku suka eceli. Takde hal lah hahaha :D

    ReplyDelete
  3. Nama budak comel ini ialah Ronan Parke. Lahir pada 8 August 1988

    1988? bukan 1998 ke? syafiq kata dia junior jb. siap kena buli masak megi lagi. haha.

    ReplyDelete
  4. okayy lagi satu komen! td tak tengok pon vid dany shay tu. tp bila dah tgk, sumpahhhh dia awesome gilaaaaa!!

    ReplyDelete
  5. Ecah: hahaha ehhh, mana ada syfiq tulis 1988. Ecah salah baca niee (dah betulkan)

    hahahaha ;D thanksss ecahhhh! Haha :D

    Natasha Eliena: sebijikkannn? Hehehe

    ReplyDelete