Karya 'Maria Ozawa' Zaman Batu Dijumpai Di Gua


Karya erotik zaman batu dijumpai di German oleh penyelidik di German sendiri. Mereka beranggapan bahawa ukiran didalam gua yang mempunyai ukiran wanita bergogel  yang mungkin telah digunakan untuk upacara penyuburan.


Selepas mencari hampir sedekad, akhirnya ahli-ahli arkeologi yang bekerja di Pejabat Negeri Bavaria bagi pemulihan sejarah telah menemui ukiran primitif di dalam sebuah gua berhampiran bandar selatan Bamberg.


Zarges Beate, seorang jurucakap yang mengesahkan laporan yang keluar dalam akhbar mingguan Die Zeit bahwa ukiran tersebut telah berusia 12 000 tahun dahulu.




Penduduk purba mendapat inspirasi untuk menjadikan gua itu untuk karya erotik mereka dari pembentukan gua itu sendiri yang rata2nya berbentuk buah dada dan zakar.


Bernhard Haeck, "Kebuk sepanjang 5 meter didalam gua tersebut mungkin telah digunakan untuk upacara kesuburan. Ia juga adalah tempat yang penuh dengan sihir"

(Source: Pulakdah!)

0 comments:

Post a Comment