Belaian Jiwa Kacau, Selamat Hari Ibu

Ini baru jiwa kacau real punyaaa :D
Yes, aku tahu aku agak lampi disini dan agak lambat semua gara-gara komputer riba yang kusayangi ini buat masalah. Post kali ini aku nak tunjukkan videoku sempena Hari Ibu yang lepas tapi malang sekali video itu tidak dapat diupload ke YouTube. Mungkin masalah daripada komputer riba aku sendiri.

Oleh itu, aku mengambil langkah drastik dan inisiatif untuk mengupload juga video tersebut dengan merakamnya semula menggunakan iphone yang sedia ada ini. Yes, aku taw agak daif tapi aku peduli apa. Janji audio clear n dah dapat wish dekat ibuku tercinta dan dapat nyanyi.

Btw, kalau bosan2 tuh. Jemput-jemputlah mai ke channel YouTubeku ini. Click SINI yerp.

Btw, Selamat Hari Ibu to Hanipah dan Hayati.
Gitar, strumming by Raouf


0 comments:

Post a Comment