Pilihanku Cover


#Kau buatku bermimpi
Auramu ku rasai
Dekati dan dampingiku
Jangan kau malu malu

Hatiku berkata
Kau dan aku kan bersama
Mari kita berkawan
Jangan kau malu malu

ulang #

Aku bukanlah lelaki terhebat
tapiku rasa pasti kau kan dapat
seluruh jiwa diriku untukmu
yang pasti dibuat kamu gila bayang

Aku bukanlah insan lestari tuk
jangan kau malu luah isi hatimu
aku yang menanti selalu merindu
kau yang dihati jadi pilihanku

##Ku kan jadi teman dalam hidupmu
Ku yakin kisah kau dan aku
Walau hujan dan panas menganggu
Kau jadi pilihanku

Kau, kau yang sempurna dari hatiku
Ku yakin kisah kau dan aku
Walau hujan dan panas menganggu
Kau jadi pilihanku

Berdua tak semestinya bercinta
Ku tahu kau dan aku bersama :)

ulang ##
____________________________________________________________________

Lagu ini dinyanyikan oleh sebuah kumpulan yang menggelarkan diri mereka sebagai HAYAD. Sebuah lagu yang bergandingan dengan Caprice. Banyak lagi lagu diorang yang best.

Support2 local music. Tak membazir pun duit anda-anda untuk memberi sokongan pada band yang bernama Hayad nie. Dan jangan lupa dekat SORA.

Mohon seribu kemaafan kerana sudah lama tidak mengupdate blog gara2 kebusyan melanda. Dapat on9 pun hanya twitter. Btw, lupa inform. I alrady have twitter! *wink* here's the link TWITTER


0 comments:

Post a Comment